21 Haziran 2011 Salı

DATÇA - PALAMUT BÜKÜ KOYU - BADEM MOTEL

Eğer bana Dünya Cenneti neresidir ? şeklinde bir soru yöneltilseydi bu soruya soranlara ; "Datça koylarına" gidip oraları görünüz" yanıtını verirdim. Hiç şüphesiz şu kısa ömrümüzde Cennet Vatan Türkiye'mizde gezilip görülücek mutlaka sayısız yerler, keşfedilmeyi bekleyen nice yerler vardır. Ancak "DATÇA" bu Cennet köşelerin önde gelen bölgelerinden birisidir. Yemyeşil çam ve kekik kokan dağları, derin vadileri görülmeye değer.  Merkezi de çok güzel fakat özellikle koylarını görmenizi tavsiye ederim. Muğla ya bağlı bir ilçe olan DATÇA da bir çok koy var. 12 Haziran günü yola koyulup, tatilimi geçirdiğim "PALAMUT BÜKÜ KOYU" bu koylardan birisi. Denizi inanılmaz derecede temiz. Abartısız söyleyebilirim ki beş, altı metre derinlikte denizin dibi cam gibi görülmekte ve yosun yok.


Gelelim kaldığım Motele. İnternet'ten araştırarak bulduğum "BADEM MOTEL" bana , başka konularda olmasa bile bu konuda ne derece isabetli bir karar alabildiğimi düşündürüyor. Daha Motel'in kapısına gelmeden  sizi içten bir gülümsemeyle karşılayan Motel yetkilisi Özer bey ve Ali bey e buradan tekrar teşekkür ediyorum. Ortam son derece nezih ve fiziki yönden de temiz ve hijyenik. Genelde ailelerin kaldığı, son derece sessiz, sakin gürültüsü patırdısı olmayan, şehrin stresinden uzaklaşıp kafa dinlenmeye gelinecek "çok özel" bir yer burası. Sözü fazla uzatmadan bu tatil süresince çekmiş olduğum fotograflarımla sizi başbaşa bırakıyorum.


Bir başka gezintide buluşmak üzere hoşçakalınız.
Saygılarımla,
Timur Türker.

































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder